Există oare în Moldova homosexuali?

 Am văzut mulţi heterosexuali la viaţa mea, am văzut oameni albi, negri, asiaţi… Despre o altă categorie, homosexualii, am auzit vorbindu-se în şoaptă, i-am văzut în filme, spectacole, clipuri muzicale, dar nu şi în viaţa reală, cu excepţia cazului când mă admiram singur în oglindă. Cu atât mai neînţeleasă este isterizarea în masă a populaţiei, înspăimântată de “invazia” minorităţilor sexuale. Asta pentru că, în Moldova, putem afirma cu certitudine că nu există homosexuali. Celor care resimt atracţie pentru persoanele de acelaşi sex, nici prin gând nu le trece să o materializeze în practică, să facă ceva în acest sens, terorizaţi de ideea că ar putea fi deconspiraţi, cu toate consecinţele ce decurg de aici (degradare simbolică, agresiune fizică, umilinţe psihice), luându-şi astfel rămas bun de la toate privilegiile de care beneficiază dacă stau cuminţi (la birou, lângă soţii, prieteni de pahar …), şi nu pretind să vorbească deschis despre adevăratele lor preferinţe sexuale, să militeze pentru drepturi specifice şi alte minunăţii, necunoscute omului de rând.

Cu siguranţă, mascarea identităţii, a preferinţelor sexuale “perverse” reprezintă, probabil, una din cauzele principale ale alienării totale de care suferă homosexualii, nevoiţi să ducă un asemenea mod de viaţă. Cum se face, totuşi, că minorităţile sexuale acceptă să fie puse la punct, să joace în ritmul muzicii pe care o interpretează stăpânii heterosexuali? Într-adevăr, nu sunt de neglijat tehnicile şi strategiile pe care le utilizează sistemul pentru a-i reduce la tăcere, a-i menţine în ilegalitate pe cei neconvenabili, mai ales în cazul homosexualilor, care sunt dresaţi de mici, înstrăinaţi de propria fire, cărora li se grefează pe creier informaţie, reacţii, sentimente ostile esenţei lor.

Dar oare toate acestea sunt suficiente pentru a-i ţine în frâu pe minoritari - fiinţe raţionale, care, totuşi, sunt înzestrate cu demnitate, mândrie, cu capacitatea de a discerne, a se revolta?

Este de neînţeles şi faptul că, deşi majoritatea homosexualilor nu se identifică cu imaginea, stereotipurile referitoare la homosexualul standard, recognoscibil de la o poştă, create, probabil, în laboratoare ostile lor, care oripilează şi cu care te poţi identifica doar cu groază în visele de coşmar, acestea sunt mediatizate insistent de mass-media, în bancuri stupide etc. În cele din urmă, mulţi cad în capcană şi acceptă să joace rolul de paiaţă minoritară, împodobindu-se cu toate accesoriile de rigoare.

Reprezentativă în acest sens mi-a părut descrierea unor aspecte din viaţa unui trib în lucrarea unui antropolog. Deci, oamenii din tribul descris erau împărţiţi în două categorii: a culegătorilor de fructe (femeile) şi a vânătorilor (bărbaţii). Dar se întâmplau şi situaţii în care unii membri ai tribului nu se identificau cu rolurile prescrise. Unii din ei se îmbrăcau în veşminte feminine şi treceau automat în categoria culegătorilor. Alţii refuzau straiele femeieşti, dar totodată nu erau acceptaţi şi nici ei nu se regăseau în categoria vânătorilor. Anume aceştia riscau cel mai mult să sufere de nevroze, boli psihice. Primii se acomodau perfect şi erau mai puţini ridiculizaţi decât inadaptabilii. Este interesant că şi într-o ţară a fundamentalismului islamic, cum este Iranul, homosexualii sunt condamnaţi la moarte, în timp ce bărbaţii care vor să-şi schimbe sexul (transsexualii), au posibilitatea să o facă aproape gratuit, obţinând uşor permisiunea ayatolahului.

Tendinţa în cauză, de a considera femeie tot ce nu e heterosexual, este, în opinia mea, una din cele mai redutabile arme în mâinile homofobilor sau, cum li se spune mai nou, a heterocentriştilor. Şi cred că cu atât mai reprobabile în acest caz sunt preocupările de a ieşi în evidenţă a unei părţi a minorităţilor sexuale care se numesc homosexuali (sau sunt luaţi ca atare), adoptând un stil vestimentar feminin, farduri, încălţăminte pe tocuri… Nu am nimic împotriva lor, dar nu vreau să fiu identificat cu ei, pentru că niciodată, dar niciodată, nu m-am autoidentificat drept femeie. Sunt un bărbat căruia îi plac alt bărbaţi, care nu caută femeia în alt bărbat, ci pe bărbatul în sine (chiar dacă nu sunt kantian).

Îmi doresc foarte mult să prind acele timpuri când homosexualii vor exista cu adevărat (cu alte cuvinte, vor fi vizibili) şi nu vor mai fi asimilaţi femeilor, batjocoriţi, beneficiind din fragedă copilărie de o educaţie adecvată, fără inoculare de complexe, în care homosexualitatea ar fi şi ea considerată normală. Ştiu că sunt un visător incorigibil, pentru că asemenea transformări se produc pe parcursul câtorva generaţii sau secole, dar nu e un secret şi faptul că speranţa moare ultima.

Gh. Lupuşoru

 

72 Comentarii

  1. Comentariu by Mihai on septembrie 6, 2007 6:49 am

    Într-adevăr, diferenţa supără, dar dacă vrei să fii receptat de cei din jur ca o entitate diferită de restul populaţiei majoritare, trebuie să te comporţi, să te îmbraci diferit de ei.
    Dar excesele pot fi evitate. Nu e obligatoriu să adopţi un “mod de viaţă gay”, adică să te asemeni foarte mult femeilor, să devii efeminat. Doi bărbaţi cu aspect obşinuit, dar cu gusturi sexuale nestandard, care nu se deosebesc cu nimic de alţi bărbaţi, pot ieşi în evidenţă prin faptul că merg pe stradă ţinându-se de mână, sărutându-se…, fără a se sinchisi de nimeni. Desigur că există anumite riscuri, dar câte nu faci de dragul emancipării…

  2. Comentariu by Alex on septembrie 6, 2007 2:06 pm

    Lupusor ,te cauta Max V pe Craj.net

  3. Comentariu by Gh. Lupuşoru on septembrie 6, 2007 2:15 pm

    Merci Alex, dar acum îmi rămâne foarte puţin timp să navighez pe Internet, aşa că nu reuşesc să mai trec şi pe Curaj, chiar dacă e un site deosebit de interesant şi incitant.

  4. Comentariu by Alex on septembrie 6, 2007 8:37 pm

    Pe site-ul asta e curata dictatura,nu inteleg,de ce Lupusor numai tu bagi articole,la restul ce nu le dai voie?

  5. Comentariu by admin on septembrie 7, 2007 11:23 am

    Deocamdată situl nu este încă reglat, ca să funcţioneze la nivelul optim,
    dar dacă vrei să postezi un articol, pune-l în calitate de cometariu la
    unul din texte, eu îl voi prelua şi, respectiv, îl voi posta cu numele tău.

  6. Comentariu by Gh. Lupuşoru on septembrie 7, 2007 11:51 am

    Sunt curios, ce insulte a mai pregătit Alex pentru cei pe care îi
    antipatizează. Probabil, ne vom da seama după ce, eventual, va publica
    un text pe enervant.

  7. Comentariu by admin on septembrie 7, 2007 2:57 pm

    Trebuie să precizez că mesajele cu conţinut obscen, care
    ofensează persoane în baza unor trăsturi, preferinţe de
    orice gen etc. vor fi cenzurate.

  8. Comentariu by Alex on septembrie 9, 2007 9:23 pm

    Da,Lupusor,aici tu esti dumnezeul,faci ce vrei pe site,de ce oare te gandesti ca sunt bun numai de rele?Daca nu-ti place critica degeaba ai mai deschis acest site ;)

  9. Comentariu by Gh. Lupuşoru on septembrie 10, 2007 8:47 am

    Nu-i adevărat, Alex, nu sunt chiar un Dzeu pe acest site, nici măcar o divinitate de rang inferior. Dar, totuşi, aş vrea ca polemica să fie un pic mai civilizată, fără insulte înjositoare, fără noroi, etichetări… dacă o să intri pe Indimedia sau alte situri o să vezi că nici la ei nu trec asemenea figuri, poate sunt chiar mai “dictatoriali” în acest sens. Repet, nu mă deranjează deloc polemica, dimpotrvă, dar să fie purtată la un nivel civilizat. Iar de critică, nu sunt eu omul care se sperie aşa uşor.

  10. Comentariu by Alex on septembrie 10, 2007 1:29 pm

    Nu mi-ai raspuns la intrebarea de ce crezi ca sunt in stare numai de rele?

  11. Comentariu by Gh. Lupuşoru on septembrie 10, 2007 1:45 pm

    Nu te cred în stare numai de rele, dar am anumite rezerve cunoscând prestaţia ta de pe Curaj. Deocamdată nu ai adus probe contrarii, care să mă facă să-mi schimb părerea.

  12. Comentariu by Alex on septembrie 10, 2007 5:17 pm

    Cunoscandu-te, dupa tine sunt normali numai cei care accepta pe homosexuali,dar eu daca nu-i accept sunt rau,asa-i ori nu?

  13. Comentariu by Gh. Lupuşoru on septembrie 10, 2007 5:23 pm

    Nu, Alex, aici chiar gândeşti simplist.
    Nu te obligă nimeni să-i simpatizezi pe
    homosexuali pentru a fi considerat om bun,
    sau viceversa. Nu trebuie decât să respecţi
    nişte norme elementare, acceptate în toată
    lumea civilizată, şi atât. Nimeni nu-ţi
    violentează sensibilitatea, nu-ţi cere să le
    cânţi osanale homosexualilor. Dar ai putea fi,
    totuşi, ceva mai respectuos, beneficiind de
    acelaşi tratament în ceea ce te priveşte, dacă,
    desigur,un asemenea comportament valorează ceva
    în ochii tăi.

  14. Comentariu by Gh. Lupuşoru on octombrie 9, 2007 11:43 am

    Ştiaţi că Iranul este a doua ţară (depăşită doar de Taylanda) după numărul de operţii de scimbare a sexului?
    Se presupune că majoritatea celor care apelează la chiuretaj sunt nevoiţi s-o facă. Aceştia sunt de fapt, gay şi
    lesbiene care vor să scape astfel de pedeapsa cu moartea. În privinţa transexualilor, Iranul promovează o politică
    uimitor de tolerantă, operaţii de schimbare a genului fiind gratuite.

  15. Comentariu by Virginia on octombrie 11, 2007 7:16 pm

    într-adevăr, homosexualii şi lesbienele sunt persecutaţi în societăţile patriarhale, dictatoriale mai mult decât transexualii,
    pentru că aceştia din urmă vin să le confirme bogata lor mitologie referitoare la sexe, sexualitate, noţiunilre de “normal” şi
    “patologic” etc., ţesută de-a lungul mileniilor.
    Dacă o să citiţi romane (de exemplu, “Craii de la Curtea Veche”, de Mateiu Caragiale, considerat de mulţi specialişti în domeniu
    cel mai bun roman al iteraturii române), filme, spectacole în care sunt implicaţi homosexuali sau lesbiene, ei bine, o să vezi că
    e promovat cu insistenţă chipul homosexualului -un bărbat-femeie (vezi definiţia neghioabă “un suflet de femeie într-un trup de
    bărbat) sau invers lesbiana care, respectiv, este femeie-bărbat. Toate aceste mijoace mass-media, bancurile care circulă intens în societate promovează o imagine caricaturală despre homosexuali şi lesbiene, gesturi afectate, vestimentaţie de clovn, numai nu
    doamne-fereşte să prezinte un reprezentant al acestei specii cu o fizionomie normală. Nu întâmplător în primele filme în care au
    fost prezentaţi homosexuali, aceştia erau transformaţi mai întâi în mumii (parcă erau găsiţi în piramidele egiptene) şi apoi lăsaţi
    să se sărute.
    Dar mai gravă îmi pare însăşi atitudinea minorităţilor sexuale, care au preluat conştient toate aceste artifcii şi le promovează cu obstinaţie, îngrozindu-i de moarte pe toţi acei care nu vor să se transforme în mumii numai pentru că simt atracţie pentru unii
    semeni de-ai lor de acelaşi sex.
    Asta e, în viziunea mea, motivul care face ca homosexualii şi lesbienele care nu vor să-şi confecţioneze o imagine mai colorată
    sunt mai mult persecutaţi în raport cu cei care satisfac orizontul de aşteptare al majorităţii, acceptând să facă circ din
    existenţa lor.
    Căci trebuie cumva întreţinută ideea că homosexualii şi lesbienele ar fi diferiţi în sine, că ar avea o esenţă diferită de a
    restului locuitorilor Terei.

  16. Comentariu by Oleg Яриго on octombrie 12, 2007 3:10 pm

    БИСЕКСУАЛЬНОСТЬ и ГОМОСЕКСУАЛЬНОСТЬ

    Одним из проявлений неправильного использования сексуальности в современном обществе является растущее число людей, имеющих гомосексуальные и бисексуальные наклонности. Мы можем удивляться, почему это происходит. Конечно же, не нужно никого винить или порицать. В конечном итоге каждый ищет любви. Для большинства геев причиной их сексуальной ориентации стало отвращение к поведению мужчин, свидетелями которого они были в детстве. Если ребенок видел, как отец неуважительно относился к матери или отказывался думать о своей семье, как он, его сын, может гордиться тем, что он мужчина? Когда мальчик видит, что его мать плачет из-за того, что ее муж бросил семью, неужели ребенок захочет походить на своего отца? Большинство современных культур основано на автократической, патриархальной модели человеческих взаимоотношений. Нормальное поведение мужчин в этой системе предполагает управление всем, что их окружает. Такое общество вынуждает мужчину действовать как безжалостный, эгоцентричный диктатор, несмотря на желание в сердцах многих из них быть добрыми, сострадательными, защищать и поддерживать всех ближних. Мужчины, которые не имеют уважения к собственному полу, под влиянием такого социального давления легко могут стать гомосексуалистами. Однако то же давление может превратить их в «нормальных» мужчин. Даже женщины перенимают это патриархальное умонастроение, и многие из них стремятся воспользоваться другими мужчинами и женщинами ради достижения собственных целей. Вне зависимости от пола, любой человек, занимающий положение старшего, но при этом испытывающий недостаток любви и сострадания, неизбежно начинает эксплуатировать окружающих. Такая эксплуатация и есть основа патриархальной парадигмы, которая продолжает причинять огромный вред многим из нас. Женщины сталкиваются со множеством трудностей. Многие девушки становятся объектами недопустимого отношения только потому, что они женщины. Патриархальная культура не позволяет молодой женщине относиться к себе с достоинством. Женщина, идущая по улице, должна быть бдительной просто потому, что она женщина. Она должна опасаться встречи с мужчиной. Она не смеет даже улыбнуться ему лишний раз, потому что он может неправильно истолковать ее поведение. Она должна быть начеку, когда начальник делает ей туманные замечания, потому что он может иметь в уме нечто иное. Она может тяжело трудиться на своей работе, но однажды убедиться, что ей платят намного меньше, чем мужчине, который занимается тем же самым. Под давлением такого бремени несправедливости как она может чувствовать себя счастливой от осознания того факта, что она женщина?

    ДУХОВНЫЕ АСПЕКТЫ ГОМОСЕКСУАЛЬНОСТИ

    С духовной точки зрения, существует несколько иное объяснение причин гомосексуальности и бисексуальности. Причина этого кроется в реинкарнации. Те живые существа, которые не смогли должным образом осознать себя в этой жизни, могут перенести свое мужское сознание в тело женщины, и наоборот. Такие души оказываются в безвыходном положении. Эта ситуация не очень благоприятна для человека и создает каверзы судьбы подобного рода. Во многих случаях, если человек демонстрирует чрезмерную мужественность или женственность в поведении или же ненависть к своему (или противоположному) полу, такое умонастроение может перенестись в следующее тело, даже если оно будет противоположного пола. Вот что может стать причиной гомосексуальности. Помните, весь этот мир — место, где мы постоянно чему-то учимся. Душа в предыдущей жизни могла быть в очень сильном, великолепно сложенном стокилограммовом теле тяжелоатлета. Сейчас эта душа перевоплотилась в слабом женском теле. Сохраняя мужские тенденции в характере, эта индивидуальная личность может быть настроена крайне шовинистически, быть склонной к оскорблениям и не желать развивать в себе подходящие для данного тела качества. И все же это существо должно начать отождествлять себя с женским телом для того, чтобы развить в себе необходимые качества. Но из-за своей сильной связи со своей предыдущей жизнью оно продолжает выражать мужскую энергию, в результате чего может стать лесбиянкой или же окончательно запутаться в своей ориентации. Этой душе опять придется перевоплотиться в следующей жизни в тело женщины, чтобы еще раз попытаться отработать отвергнутые аспекты женской природы. Можно привести еще один пример живого существа, которое в своей прошлой жизни, находясь в теле женщины, испытало ужасное насилие. Сейчас та же самая личность снова воплотилась в теле женщины, на этот раз с пронзительным чувством ненависти к себе и нежеланием представлять женский пол, В попытке отвергнуть свою ненавистную женственность, она создает дисбаланс в своей сексуальной ориентации. Если вы чувствуете привязанность к представителям своего пола — знайте, что вы не одиноки. Существует множество людей с подобного рода кармическими уроками, которые необходимо отработать. Нет ничего противоестественного в любовной привязанности живого существа к представителю своего пола. Однако возникает проблема, когда эта привязанность ищет сексуального выражения. Сексуальная жизнь подразумевает, что партнеры готовы позаботиться о плодах их единения. Естественным результатом нормальной половой связи людей должно быть рождение ребенка. Всякое другое использование сексуальности противоестественно и влечет негативные последствия.

    ДРУГИЕ ЭЗОТЕРИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ СЕКСУАЛЬНОСТИ

    С духовной точки зрения, не только реинкарнация играет роль в проявлении гомосексуальности в натуре человека. Причиной этого может быть и привязанность, которую мы испытываем к определенным представителям противоположного пола. Мы прожили множество жизней, во время которых имели половые связи. В этой жизни мы можем встретить сексуального партнера, с которым общались в жизни предыдущей, и сейчас, возможно, будем испытывать к нему непреодолимое влечение. Это реальная тонкая связь, которая существует, потому что она очень много значила для нас в прошлом. Но тут возникает проблема. Этот человек может быть женой нашего лучшего друга или мужем лучшей подруги, или же нашим собственным сыном или дочерью. Как можно объяснить возникновение подобного рода ситуации? Здесь замешано множество всевозможных тонкостей, которые невозможно уместить в голове. Единственным средством преодоления этого является жизнь, основанная на принципе: привязанность есть, а внимания к ней — никакого. Если мы пойдем на поводу у своих чувств, тогда наше существование превратится в кошмар. Существует еще одна причина, по которой люди, обладающие духовным сознанием, могут чувствовать сильное сексуальное влечение в обстоятельствах, неприемлемых для его выражения. Иногда души, ожидающие рождения на земле, нуждаются в подходящих условиях, чтобы развиваться правильным образом; в большей степени это касается тех, кто хочет получить особое тело или воспитание для дальнейшего духовного роста. Такие души будут искать себе определенную пару родителей, которые необязательно будут сочетаться узами брака. Но именно они смогут обеспечить ребенка всем необходимым: удовлетворить его биологические нужды, дать ему защиту, руководство и обучить его. Итак, души будут воздействовать на сознание избранной пары вне зависимости от того, состоят ли оба в официальном браке или имеют друг перед другом какие-то особые обязательства, например, обет целибата или что-то подобное. Внешняя ситуация для этих душ не актуальна, потому что они сосредоточены на достижении своей цели. Это никоим образом не извиняет тех, кто нарушает религиозные или брачные обеты, но может стать объяснением непреодолимой сексуальной привязанности, которая иногда возникает между людьми, действующими в духовных группах. Так как наше общество очень часто путает любовь с сексом, даже ставшие на духовный путь могут быть подвержены влиянию вожделения так же, как и обычные люди. Хотя их право — думать, что они нашли родственную душу, в действительности эти отношения могут быть простой сексуальной привязанностью или результатом давления душ, которые стремятся получить рождение в подходящем теле и вырасти в благоприятных для развития условиях.

    КАК ИСПРАВИТЬ ЭТУ СИТУАЦИЮ

    Из-за особой ответственности и уязвимости духовные лидеры прежде всего должны быть предельно внимательны, чтобы не стать объектами сексуального воздействия. Они должны тщательно следить за своими чувствами, не позволяя им ставить под удар веру многих людей и не допуская риска разрушения своих организаций. Привязанности возникают естественным образом. Нам не следует чувствовать стыд или переживать по этому поводу, но мы должны научиться преодолевать их так, чтобы они не создавали беспокойств. Если люди, которые были выбраны потенциальными родителями, не понимают, что происходит, и если они чувствуют, что уже не могут быть уверены в силе слов, которые они произносили, давая обеты, они могут подчиниться сексуальному желанию, проникшему в их сердце и осуществить его. Эти люди должны быть готовы к таким ситуациям и научиться устанавливать тонкую связь с душами, которые ищут рождения, объясняя им, что обстоятельства для этого неподходящие. Другой способ решения этой проблемы — обратиться с молитвой к полубогам, чтобы они направили такие души в другие, подходящие условия. Множество людей не верит в существование полубогов. По их мнению — это мифические существа. Но, в действительности, вся Вселенная личностна по своей природе. Полубоги отвечают за все наши телесные функции: моргание глаз, дыхание и многое другое, — и конечно, они проявляют свою активность и на этой планете. И они могут и должны помочь. Если душа пытается побудить замужнюю женщину стать его матерью, полубоги могут направить эту душу в семя ее законного мужа. Другой вариант заключается в том, что душа, которая пытается склонить к этому священника, может принять рождение в семье, находящейся в родственной связи с ним, чтобы тот мог оказать помощь в воспитании ребенка. В данном случае я говорю о собственном опыте. Я соблюдаю целибат, и секс для меня исключен. Часто души, которые ищут связи со мной, появляются в семьях моих учеников, и таким образом я могу заботиться о них. Большинство духовных и мирских лидеров не обладают пониманием этого феномена. Но это неважно. Это единственное средство, которое действует вне зависимости от того, понимаем ли мы принцип его действия или не понимаем. Мы должны контролировать чувства, оставаться принципиальными и развивать отношения со своими духовными наставниками, которые помогут нам оставаться сильными. Если мы подчинимся желанию эксплуатировать и дурно обходиться с другими, то будем страдать от последствий такой деятельности. Духовно продвинутые живые существа всегда следят за нами и ведут учет всей нашей жизни. Причем, делают это из любви к нам. Такая любовь означает их постоянную заботу и наблюдение; они думают о нас и хотят помочь. Бог и Его спутники любят нас и поэтому делают все возможное, чтобы дать наставления и оказать нам помощь.

    “Духовный воин -2″ Джон Фейворс

  17. Comentariu by Gh. Lupuşoru on octombrie 12, 2007 3:13 pm

    Ne znaiu kto takoi John Fawers, no naverno on odin iz mnogocislennih gomofobnih pastorov kotoraia polna Amerika.
    Znaete, ia gomosexual i ia sciastliv. Moi otetz sovsem ne bil takoi, kak vi narisovali otzov gomosexualov. On bîl
    nejen s materiu, nikogo ne bil, vkliucaia menea, no i slishkom laskov ne bîl. Odnim slovom, normalnîi mujik.
    Ia ne scitaiu sebe jenşcinoi i voobsşce ne pohoj na jensşcinu. I subkultura gay mne ciujda. Ia sovsem ne razliciausi
    ot mujcina geterosexuala, nikto ne scajet shto ia gay, esli ia sam ne stanu govoriti ob ătom. Prosto ia liubliu mujcin,
    a ne jensşcin.
    Ia daje sredi gomosexualov iavliausi menshinstvom, potomu shto ia predpocitaiu mujcin srednego ili daje preklonnogo vozrasta, a ne molodâh. Gde-to ia cital shto takih kak ia vsego 5% gomosexualov.
    Ia liubliu bîti gay, jali tolko shto niciogda ne prishlosi zanimatsea sexom - u nas mnogo predrassudkov po ătomu povodu, da i u menea trebovanie naverno slishkom visokie: liubliu tolko krasivîh mujcin, nejenstvennîh, musculistîh, volosatîh, mujestvennîh, osobenno briunetov, 40-50 let.
    Kak vidite, u menea neskolko drugoe mnenie po ătoi probleme, no kak liudi bâvaiut raznîe, tak i ih mnenia.

  18. Comentariu by Олег Яриго on octombrie 12, 2007 3:23 pm

    Уважаемый Gheorghe,
    Вы подробно описали природу вашего вожделения, но поскольку у вас
    остаются нереализованные желания, и сердце сжигает огонь неудовлетворенной
    страсти, трудно поверить в то что вы счастливы. Кем бы вы не были – геем
    или гетеросексуалом, но вы ищите счастье там, где его нет. Откуда вода
    в пустыне? Откуда возьмется счастье в материальных телесных
    отношениях? Это проблема – телесная концепция. В материальном мире все больны
    этой болезнью. Не важно традиционная ориентация или нет. Вообще
    гомосексуализм это не что-то новое. В Ведах описано как на заре творения Брахма
    создавал людей, и тогда появилась эта склонность. Его сыновья
    попытались атаковать его. Все это не ново. Вседозволенность и отсутсвие
    ограничений – это другая крайность. Это не решит вопрос. Проблема в недостатке
    духовного знания. Наука не делает человека счастливым! Наука без
    духовности и морали превратилась в военную промышленность и наркотики! Ктото
    думает что он русский, ктото думает что он христианин, ктото что он
    гей. Все это телесные обозначения. Нужно понять что мы не тело. Мы души,
    неотемлемые частицы Абсолюта, Верховной личности Бога. Такие
    признанные святые, как Джон Фейворс несут миру свет духовного знания. Это не
    какой то очередной пастор. Вы можете изучить его жизнь и учение. О
    человеке судят по делам, о дереве по плодам. Он известен не только как
    духовный лидер вайшнавской традиции, но и консультант ООН, писатель,
    психотерапевт, Гуру. К его мнению прислушиваются многие высокопоставленные
    правительственные чиновники, в том числе из сексуальных меньшинств. Я так
    прославляю его, так как он мне сам очень помогает, и я являюсь его
    учеником. Это мой долг. В данной статье конечно нельзя полностью охватить и
    проанализировать данную проблему, это духовный и метафизический взгляд
    на проблему сексуальности. Конечно есть много генетических,
    психологических и социальных факторов. И у вас может быть свое мнение на этот
    счет. Так или иначе, в чем я убежден, необходимо возвышение сознания. И
    есть авторитетный метод возвышения.
    С уважением Олег.

  19. Comentariu by Alex on octombrie 13, 2007 4:31 pm

    Cuvantul homofob nu exista in DEX,l-ai inventat tu ?Si daca ar exista ar insemna cel care uraste oamenii si tot ce este omenesc.Nu cumva socoti oameni numai pe homosexuali ? :P

  20. Comentariu by Gh. Lupuşoru on octombrie 15, 2007 9:36 am

    Cuvântul homofob există, chiar dacă încă nu a fost preluat de DEX-ul limbii române, care nu apare anual, aşa cum ediţia Larousse în Franţa. Este un cuvânt compus format din homo şi fobos, şi ar însemna dezgust sau frică iraţională, nejustificată faţă de homosexuali.
    Mai nou a început să se utilizeze alte cuvinte sinonime, mai ales heterocentrism, pe care la fel nu-l vei găsi în dicţionarele româneşti, chiar dacă este folosit curent.
    Şi acum vreau să-mi satisfaci tu o curiozitate, dacă nu este peste puterile tale. Blogul liber este al tău personal, al lui Filat sau este altceva decât ziarul “Liber”?

  21. Comentariu by Alex on octombrie 15, 2007 12:13 pm

    Este al meu personal si este cu totul altceva decat ziarul lor “Liber” ,ai vazut ceva care sa adie pe acolo a protestantism evanghelistic ? Pana ce e un experiment :P Liber e ca poate sa posteze cine doreste,sa lase si articole pe care le voi pune pe post desigur cu semnatura autorului.

  22. Comentariu by Gh. Lupuşoru on octombrie 15, 2007 12:34 pm

    Felicitări! Cred că fiecare om ar trebui să-şi aibă şi blogul său, unde şi-ar pune întrebările la care nu poate
    răspunde singur, unde si-ar împărtăşi altor oameni predilecţiile, problemele cu care se confruntă şi multe altele.
    Cred că toţi ar avea de câştigat din aceasta.

  23. Comentariu by Alex on octombrie 15, 2007 12:47 pm

    Macar pe net nu ne poate cenzura nimeni :!: Slava Domnului ca nu suntem in China,comunistii de acolo am citit ca si internetul il cenzureaza .

  24. Comentariu by Gh. Lupuşoru on octombrie 15, 2007 12:56 pm

    Dacă lucrurile vor evolua în continuare la fel, nu m-aş mira să ajungem şi noi acolo unde au ajuns ei acum, doar că
    mai săraci economic. De altfel, când vizitezi o ţară străină, imediat se vede de unde vii: toate inhibiţiile care
    ne-au fost grefate pe creier în timpul dictaturii, au lăsat urme adânci pe chipuri, pe modul de a ne manifesta. Până
    la urmă, libertatea nu este doar o noţiune abstractă, o dovadă evidentă în acest sens fiind chiar noi, cobaii
    mutilaţi de regim.

  25. Comentariu by Anonim on octombrie 15, 2007 3:25 pm

    Daca as fi avut asemenea texte in ruseste pe cand eram elev, as fi invatat si limba rusa!
    As avea o propunere: ar fi foarte interesan ca acest site sa poata avea si o audientza in limba rusa! Nu ma refer numai la rusofonii din Basarabia, ci si la cei din Minsk, Moscova sau Kiev!

    M-am gandit de multa vreme la faptul ca multi rusi s-ar bucura sa citeasca texte atat de interesante, pe care sa le si inteleaga!

    Am in vedere si faptul ca rusii din Rusia sau din alte parti unde ei sunt majoritari, o duc si mai prost in materie de informatii corecte, de schimb al ideilor, etc si in plus…fiind “la ei acasa”, nu nu au o atitudine de stapani, ci sunt umili si umiliti…mai ales daca se intampla sa fie homosexuali!

    Situl s-ar imbogati foarte mult, cred eu. De asemenea ar fi si o buna ocazie si pentru mine si pentru alti romani, care nu stiu o boaba ruseste, sa inteleg parerile altora!

  26. Comentariu by Anton on octombrie 15, 2007 3:33 pm

    Imi cer scuze ca am uitat sa semnez!
    Afirmatia lui Alex ca acest cuvant (”homofob” ) “daca ar exista ar insemna fobia fatza de oameni, este falsa!

    In realitate cuvantul homofob exsista de multe decenii si inseamna aversiunea fatza de homosexuali si homosexualitate. “Homoios”, cuvantul grecesc care este la originea termenului de homosexual, homosexualitate, homofobie.. nu inseamna “homo sapiens” ci “acelasi”!

    Homofilie, care este un termen mai simpatic pentru homosexualitate (inventat de francezi), nu vine de la cuvantul latin homo, ci de la termenul grecesc “homoios”. Asta tine de cultura ta, sau mai precis de lipsa ei, Alex!

  27. Comentariu by Gh. Lupuşoru on octombrie 17, 2007 11:57 am

    Propunerea e bună (nimeni nu-i împiedică pe ruşi să posteze aici), doar că mai greu de realizat. Totuşi, pentru a înţelege măcar ceva de pe blog, ei trebuie să cunoască româna la nivelul elemnetar. Pot să comunic cu ei ruseşte
    dacă e nevoie, dar nu mai mult, adică textele mele tot în română vor apărea. Ideal ar fi să le traducă cineva…

  28. Comentariu by diana on noiembrie 19, 2007 8:58 pm

    Imi pare foarte rau ca nu aveti o parere corecta despre astfel de lucruri , spuneti niste lucruri absurde, indecente si prin aceasta nu demonstrati ca aveti cit de putin frica de Dumnezeu care va creat!!!Dumnezeu in Biblie condamna homosexualitatea si spune ca este un pacat, o scirba, o uriciune si ca nici un sodomit(homosexual)nu va intra in Imparatia Cerurilor(1Corinteni 6:9-11).Totusi , aveti o sansa:”cine isi marturiseste pacatul , Dumnezeu este credincios si drept sa ierte si sa curateasca de orice nelegiuire”(chiar si homosexualismul)1 Ioan 1:9.E cazul sa va ginditi bine la ceea ce afirmati si faceti!!!

  29. Comentariu by G. Lupuşoru on noiembrie 20, 2007 11:34 am

    Din câte ştiu eu, sodomit(ă)te acel/acea pesoană, care practică sexul anal. Ei bine, nu sunt adeptul acestui gen de sex, deşi n-am absolut nimic împotriva celor care îl practică - nu este decât o opţiune individuală, care nu îmi afectează viaţa mea personală.
    De fapt, conform unor date, sexul anal este practicat mai degrabă de cuplurile heteroseuale decât de cele homosexuale, aşa că mai rămâne de văzut cine este sodomit.

  30. Comentariu by eu on noiembrie 22, 2007 7:25 pm

    din cate stii tu? se pare ca putine stii.
    sodomiti sunt cei care au relatii ci barbatii (barbat cu barbat). Dar daca tot esti homo ,
    ce fel de sex practici?
    si mai si esti mincinos,oro obsedat?

  31. Comentariu by diana on noiembrie 22, 2007 10:42 pm

    Nu era nevoie să ironizaţi, nu e chiar atît de greu să-ţi dai seama că articolele sunt scrise de o persoană fără valori. Nu vă consider deloc un om „intelectual” aşa cum vă pretindeţi, aveţi un vocabular indecent, nu vă pare că e o calitate pe care n-ar trebui s-o aibă un jurnalist, dacă nu mă înşel asta faceţi, nu ? Poţi să foloseşti toate neologismele din lume, dar dacă nu ai bunul simţi e în zadar….
    În ceea ce priveşte termenul „sodomit” este un arhaism, azi fiind înlocuit cu homosexual.Originea acestui cuvînt este atestat încă în prima carte a Bibliei, Genesa, cap.19 , atunci cînd e vorba despre cetatea Sodoma , despre care Dumnezeu spune următoarele:”oamenii din cetate, bărbaţii din Sodoma au înconjurat casa (lui Lot)… au chemat pe Lot afară şi i-au zis: „Unde sunt oamenii care au intrat la tine în noaptea aceasta? Scoate-i afară la noi, ca să ne împreunăm cu ei.” A se împreuna înseamnă a avea relaţii sexuale cu cineva, în cazul de faţă cu persoane de acelaşi sex. Deci , sodomiţii nu sunt ceea ce afirmaţi dvs.mai sus, ci anume homosexualii. E cazul să vă informaţi mai bine ca să fiţi sigur de ceea ce afirmaţi şi să nu încercaţi să vă scuzaţi comportamentul! Oricum, nu aş vrea să vă ameninţ, dar nu aveţi a scăpa de mînia lui Dumnezeu, pentru că este um păcat ceea ce credeţi dvs că e normal şi dacă nu vă veţi pocăi de acesta, veţi simţi pedeapsa lui Dumnezeu.

  32. Comentariu by Gh. Lupuşoru on noiembrie 23, 2007 2:12 pm

    Cu părere de rău, nu am avut încă niciodată sex, chiar dacă îmi place foarte mult un anumit gen de bărbat. Trebuie să precizez că
    marea majoritate a bărbaţilor nu prezintă interes sexual pentru mine. Tinerii nu-mi plac deloc, ca şi femeile. Prefer bărbaţii între două vîrste,
    virili, mustăcioşi, păroşi, dar nu pletoşi. Totuşi, nu e suficient ca un bărbat să aibă calităţile enumerate ca să-mi trezească
    sex-appeal-ul. Sper că în cele din urmă voi reuşi să găsesc genul de bărbat care-mi place atât de mult, să nu mor virgin. Şi
    chiar vă îndemn şi pe voi să vă rugaţi în acest sens, poate are efect.
    Cât priveşte cuvântul sodomit, vă înşelaţi amarnic, poate vă voi răspunde în unul din comentariile viitoare, dacă între timp nu intervine un specialist în domeniu.

  33. Comentariu by Anton on noiembrie 23, 2007 5:09 pm

    Daca ai avea macar un dram de cultura biblica ai sti ca, desi legenda Sodomei era cunoscuta de mult, in antichitate avea cu totul alt sens decat azi: pacat celor din Sodoma era tratarea proasta a oaspetilor!
    E prea mult sa-ti predic despre cauza acestui lucru, pentru ca dumneata nu stii nici macar lucrurile cele mai elementare despre biblie.
    Macar atata sa observi: ca in Levitic si Deuteronom, desi legenda Sodomei era deja spusa, cand se descriu legile evreilor se spune “daca se culca un om cu un alt om ca si cu o femeie…etc”. Daca crezi (ca esti sarac cu duhul si cultura) ca termenul de sodomit inseamna exact asta, de ce acest cuvant nu a fost nici macar amintit? Niste probleme pe care incepatorii in studiile biblice ar putea sa si le puna chiar in prima zi, dar la care dumneata nici nu te-ai gandit!
    Dar chiar ceea ce intelegi dumneata azi prin sodomie nu are acelasi interes si in America, unde termenul Sodomy a intrat in legi ca fiind orice act sexual intre barbat si femeie intr-o pozitie diferita de cera misionara (barbatul pe femeie).
    Aceste legi aberante numite “anti-sodomy statutes” au fost abrogate in sudul neoprotestant al USA abia in anul de gratie….2003!!!

  34. Comentariu by Anton on noiembrie 23, 2007 5:10 pm

    In antichitate, in civilizatiile evoluate, cum ar fi lumea greco-romana, mai ales in cea greaca, sexul intre tineri si adolescenti era interpretat de obicei ca o consecinta a unui act de iubire. In lumea barbara si needucata insa, violarea strainilor avea sensul primordial de umilire a lor! De expunere a superioritatii fatza de cel mai slab! Acesta a fot cazul Sodomei, dupa marea majoritate a studiilor biblice care au pus aceasta legenda in contextul lumii israelite primitive! Din acest motiv in legile iudaice nu s-a folosit termenul de “sodomit” in antichitate! Daca citesti cu atenti legile aberante din Deuteronom si Levitic, vezi ca nu s-a folosit cuvantul “sodomit” desi episodul Sodomei a fost deja descris !!!!
    Asta s-a intamplat pentru ca…nici nu le trecea prin cap evreilor sa-i numeasca sodomiti pe “barbatii care aveau sex cu alti barbati ca si cu o femeie”. Desi actul era in principiu acelasi, sensul atribuit era diferit!

    Asta se invata din primele zile la orice institut stiintific de studiere a bibliei! De asta ti-am spus ca acest cuvant (sodomit) a fost folosit in sensul de azi abia in secolul al 11-lea, de catre niste rabini!!!! Si nici azi sensul cuvantului sodomie nu este acelasi peste tot. In America, in statele din the “Bilble Belt” (Centura Biblica) cum se spune cu dispret statelor baptiste din Sud, termenul de Sodomy insemna orice alt fel de sex decat cel destinat procreerii, in pozitie numita “misionara” adica barbatul calare pe femeie!

  35. Comentariu by zapalyt on decembrie 17, 2007 11:45 pm

    izvenite no nam nado sdelat test
    vi ved ne bydete protiv admini

  36. Comentariu by admin on decembrie 18, 2007 11:39 am

    Test la ce?

  37. Comentariu by radiomingir on februarie 1, 2008 5:26 pm

    mie miar place sai stringa pe toti si sai duca la codru, de ce nuti lasi numele sa vedem cit esti de curajos, poate te incurajam sa te reabilitezi undeva(codru).saracu de tine probabil delut te chinuie boala asta cumplita, iar tu bine educat te uiti in oglinda, dute omule si te trateaza!

  38. Comentariu by Gh. Lupuşoru on februarie 1, 2008 5:29 pm

    radiomingir, În ce şcoală ai învăţat? Adică ai învăţat vreodată undeva? Nu ţi-ar strica un curs elementar, de câteva luni, de alfabetizare şi doar după aceia să te bagi şi tu printre picioarele oamenilor care ştiu cât de cât carte.
    De ce adică nu i-ai expedia în codru pe toţi bărbaţii care au urechile mari, poartă părul lung, ochelari şi alea alea?

  39. Comentariu by other on februarie 1, 2008 5:30 pm

    Pederaştii se simt ca acasă aici, după cum se vede…

  40. Comentariu by Alexa on februarie 1, 2008 5:31 pm

    Ei aşi, unde te întorci, numai heteraşti…

  41. Comentariu by Vitalie on februarie 1, 2008 5:32 pm

    ca sa porti parul lung nu scrie nicaieri ca este o abatere pentru barbati, dar ca esti homo iti spune medicina negru pe alb ca ai dereglari psihice, care se manifesta prin a te atrage sexual de acelasi sex deci esti bolnav lupule,pacat ca statul nu va poate plati pensii pentru handicapul(debil) vostru. numai voi mai lipseati in statul asta cu anomaliile voastre.

  42. Comentariu by Acufy on februarie 1, 2008 5:33 pm

    Felicitari JAPO_NEZILOR ! nu mai are inportanta daca sunt ,ori daca nu homosexuali in lume,problema e rezolvata ,iubitilor !

    In plina forza in Japone se fabrica si femeia si omul plastic-robot,il cumpar pe care`l vreau,ma fut* si il fu* cand si ori cand mi se scoala !

    Si,se poate cumpara de ori si cini,vine tot inpachetat in saculet ROSU,economical si transparentte,dezchizi sacul,iti sare in brate,fascaesti,ori bati din palme,fuge inapoi in sac,vrei sa esi la o plimbare ,vine cu tine,eeee un ideal oameni buni,ce a rezolvat problema,pe cuvantu meu !

  43. Comentariu by Gheorg Wolfovitz on februarie 1, 2008 5:34 pm

    radiomingir, caută în Biblie sau întreabă-l pe Grabaru, mare exeget al Cărţii Sfinte, şi o să te convingi că şi purtatul pletelor de către bărbaţi este reglementată.

  44. Comentariu by Marcela on februarie 1, 2008 5:34 pm

    deci, asa cum a zis o baba prin anii ‘80 - v nashem soiuze sexa niet!!!
    deci, din “discutiile” de mai sus rezulta ca in moldova homosexuali niet.
    De ce? De babe. De mosnegi. De tineret calic cu conceptii super virile de “podiezd”, de mancat rasarita, de papuci cu botul ascutit si de “curtci” din cheli artificiala. Traiasca natiunea barbateasca si muiereasca, garant al statalitatii si fecunditatii prolifice in numele progresului social si luminos al tarii noastre glorioase fara homosexuali si alte curente daunatoare URA!

  45. Comentariu by Carl Marx on februarie 1, 2008 5:35 pm

    Nu m-am expus niciodata pe aceasta tema, dar cred ca a venit timpul.

    Eu consider ca homosexualitatea este o abatere de la normal, normalul fiind considerat inca de pe timpurile lui Adam si Eva ca heterosexualitatea.

    Si daca continuam lantul logic reiese intrun final ca homosexualitatea este o boala incurabila, purtatorii careea trebuie tratati ca oameni de rand cu anumite disfunctionalitati. Dupa cum stim disfunctionalitatile pot fi de ordin fizic, mintal etc dar si genetic.

    Deci un homosexual este un individ cu anumite disfunctionalitati in primul rand genetice. Alte disfunctionalitati care pot fi observate la un homosexual au survenit sau pot surveni ca urmare a disfunctionalitatii genetice.

    Atat.

  46. Comentariu by Anton on februarie 1, 2008 5:36 pm

    Carl, Ca si alte lucruri pe care le “consideri”, si ceea ce “consideri” acum sunt pareri gresite ale unei persoane neinformate. Ar fi mult mai simplu sa te informezi corect la un medic macar, daca tot nu citesti literatura stiintifica.

    Iar consideratiile tale de ignoranta chiar ca nu au nici o importanta!

    In Canada ai avea posibilitatea sa indrepti modul tau defectuos de gandire prin studii. Dar nu o faci ca deja crezi ca stii de toate!

    Pana acum cei ca tine spuneau ca homosexualitatea e boala pentru ca nu o gasesti la animale si deci este nenaturala. Acum dupa ce peste 500 de specii de animale au fost studiate si s-a vazut la homosexualitatea apare la toate, cei ca tine au o noua “gaselnitza”, dupa care homosexualitatea este o boala…tocmai pentru ca o gasim la toate animalele!!!

    Oricum e realitatea, pentru persoanele cu educatia deja terminata inainte de a incepe adevarul stiintific tot nu conteaza: ceea ce conteaza este “parerea” lor!

  47. Comentariu by Anton on februarie 1, 2008 5:36 pm

    CAT ERATI IZOLATI DE RUSI, AVEATI SCUZA SA GANDITI CU PICIOARELE, DAR ACUM ACEA SCUZA A DISPARUT. ATI RAMAS VOI INSIVA CU EDUCATIA VOASTRA BAZATA PE IDEEA CA NU AI NEVOIE DE NICI O EDUCATIE SI CA TOATA LUMEA SE PRICEPE LA ORIENTAREA SEXUALA CA LA FOTBAL! FALS!

  48. Comentariu by Carl Marx on februarie 1, 2008 5:37 pm

    Eu mi-am expus opinia si mai repet inca o data acelasi lucru:

    Dupa cum o parte a populatiei Terrei este bolnava incurabil de SIDA, tot asa o parte a populatiei Terrei este bolnava la nivel genetic si o parte din acesti bolnavi se numesc homosexuali.

    Faptul ca acesti homosexuali dintro parte nu vor sa recunoasca ca sunt altfel decat multimea, iar din alta parte solicita o atitudine separata, ma face sa cred ca acesti modificarile genetice la dansii au repercusiuni clare asupra gandului, constientului, mintii!

    Stie cineva vreun remediu contra homosexualitatii???

  49. Comentariu by Gh. Lupuşoru on februarie 1, 2008 5:38 pm

    Carl Marx, doar cei bolnavi la cap caută remedii împotriva homosexualităţii.

  50. Comentariu by Carl Marx on februarie 1, 2008 5:38 pm

    Unii dintre homosexuali si unii membri ai familiilor lor sunt bolnavi la cap tocmai din cauza homosexualitatii (boala genetica).

    Deci ei si cauta remedii!

    Nu cumva esti si tu homalau sau ai in familie homalai???

  51. Comentariu by Gh. Lupuşoru on februarie 1, 2008 5:39 pm

    Carl, nu cumva eşti heterosexual? Adresează-te de urgenţă la medic, nu o lăsa de azi pe mâine, că s-ar putea acutiza şi ar fi păcat să rămânem fără o mahalagioaică ca tine pe site.

  52. Comentariu by Gheorg Wolfovitz on februarie 1, 2008 5:39 pm

    Mi-aş dori mult să prind timpurile când homosexualii vor reuşi să se asocieze în grupări teroriste şi să reuşească măcar aşa, dacă pe cale paşnică nu pot, să-şi cucerească drepturile şi să-i mai împuţineze pe homofobi.

  53. Comentariu by Carl Marx on februarie 1, 2008 5:41 pm

    Referitor la ultimul tau comentariu pot sa te linistesc bine.

    Afla deci ca unele tari din Occident (printre care SUA si Canada) deja detin si reimprospateaza zilnic o baza de date cu privire la orientarea sexuala a populatiei. Si toti acei care prezinta abateri de la heterosexualism au cate un mic flagulet informativ.
    Uite acel indiciu avertizeaza institutiile de forta ca acesti indivizi au un comportament neformal, care (nu-i de mirare) uneori poate duce pana la crearea de grupuri de interese, inclusiv armate si inclusiv teroriste.
    Asa ca fii atent - esti sau vei fi in curand in vizorul organelor de forta!

  54. Comentariu by Gheorg Wolfovitz on februarie 1, 2008 5:41 pm

    Nu exclud să fie aşa cum spui tu, heterosexualii - dar cred că orice categorie dominantă la un moment dat ar proceda la fel - nu vor ceda niciodată de bună voie drepturi pentru alţii care au alte habitudini, preferinţe… (în cazul de faţă, bineînţeles sexuale, altfel n-aş fi folosit termenul hetero…). Tocmai de aceea voi posta cât mai multe texte de gen pe situl în cauză, unele vor fi chiar lirice. De ce nu, chiar săptămâna viitoare voi posta un text, în care nu voi teoretiza, ci voi încerca să fiu cât mai subiectiv, poate şi liric pe alocuri, dacă îmi va reuşi, deşi e mai greu.

  55. Comentariu by Anton on februarie 1, 2008 5:43 pm

    Homosexualitatea nu se ia ca gripa, ci este de la inceput in viata unui om, ca geniul!

  56. Comentariu by Carl Marx on februarie 1, 2008 5:43 pm

    Auzi tu… “este de la inceput in viata unui om, ca geniul!”

    Ma natafleata! Auzi tu ce comparatie!!!

    Homosexualitatea este ca si SIDA: apare in evidenta chiar de la nastere ori se evidentiaza mai tarziu (de ex. la varsta pubertatii).

    Mai citeste si tu asa oleaca despre homosexualitate - boala genetica!

  57. Comentariu by Gh. Lupuşoru on februarie 1, 2008 5:44 pm

    Carl, tot n-ai înşeles? Încă nu ţi-ai tratat heterosexualitatea? Sincer, n-am întâlint niciodată în viaţa mea o persoană atât de indiferentă faţă de soarta ei. Vezi să nu-i molipseşti şi pe cei din jur!

  58. Comentariu by Gh. Lupuşoru on februarie 1, 2008 5:45 pm

    Aşa-numita problemă a homosexualilor este, de fapt, a heterosexualilor. Ei sunt cei care o creează şi o întreţin. Cine se împotrivesc drepturilor homosexualilor, nu cumva marea majoritatea a heterosexualilor? Cine le creează acestora din urmă o viaţă de nesuportat - nu cumva tot ei?

  59. Comentariu by Nataly on februarie 1, 2008 5:46 pm

    Auzi, daca nu stii nimic despre homosexualii din Moldova,tu sigur nu esti ca ei!!!
    deja este grupul format- dar tu nu stii nimic…
    Cred ca aveai nevoie de opinii sau ai facut vre-un sondaj?

  60. Comentariu by Gh. Lupuşoru on februarie 1, 2008 5:46 pm

    Ai perfectă dreptate, Nataly. Încerc să nu imit pe nimeni. Faptul că sunt homosexual nu mă obligă să-i întind mâna sau să-l simpatizez automat pe un alt homosexual, dacă acesta are calităţi pe care eu nu le accept. Ştiu de existenţa Gender-Doc, dar acolo majoritatea sunt ruşi. Din câte ştiu, În SUA homosexualii se asociază după varii criterii: lingvistic, rasial, diverse afinităţi. Nu ştiu exact dacă este aşa, sper că Anton va preciza. Repet, faptul că sunt homosexual nu mă va face niciodată să port uniformă, să am gesturi specifice, şi cred că nici slangul gay nu m-aş obosi să-l utilizez. Sunt un om ca toţi ceilalţi, care, printre altele, preferă un anumit gen de bărbat. Atât!

  61. Comentariu by eualtfel on februarie 2, 2008 1:07 pm

    da!nici ca traiesc intro tara atit de homofoba…….eu.sint.de.pararea.ca.daca.esti.homosexual.nu.e.chiar,corect,sa,te,expui.atit.de.mult.e.incorect.fata,de,ceilalti!
    cine.are.nevoie.de.problemele.tale….nimeni…..nimeni….de.aceea.ai.face.mai.bine.s.stai,cu,problemele.tale.inchis,mai,.ales.daca,esti,homosexual
    ideea.cu.impuscatul.pe.stadion.ma.shocat…..ciar.merita.oamenii.a.fi.impuscati(cu.toate.ca.uneori.imi.pare.ca.acest.lucru.il.vreau.cel.mai.nult)
    oameni.buni….homosexualitatea.nu.este.o.boala.si.daca.ar.fi.mas.bucura.enorm.astfel.am.gasi.o.
    cura.pentru.ea.insa.din.pacate.orientarea.sexuala.nu.se.poate.shimba.odata.ce.este.determinata,.de.fiecare,om….de.aceea.as.refera.sa.ma.ascund.si.sa.nu.
    ma.stie.nimeni.sa.raiesc.viata.singur.apsolut….imi.doresc.enorm.sa.fiu.ca.ceilalti.asaas.fi.liber.dar,nu,este,posibil…din.pacate
    chiar.credeti.ca.este.asa.de.usor.sa.traiesti.asa.experienta….este.o.continua.teroare.cu.ti.insuti
    inainte.de.a.va.exprima.vulgar.ginditiva.macar.o.secunda.ca.cineva.sufera.si.nu.de.aceea.ca.as.vrea.sa.ma.jelesti.dar.pentru.ca.si.tu.poti.nimeri.in.situatia.similara.cind.vei.avea.
    nevoie.de.suport.psihologic.iar.ca.raspuns.vei.primi.injuraturi.sa.amenintarea.de.a.fi.omorit.
    nu.toti.homosexualii.sint.asa.expusi.si.vulgari.sint.unele.persoane.care.pur.si.simplu.se.inchid.si.nu.vorbesc.cu.nimeni.refuza.sa.
    comunice.cu.lumea.ce.ii.inconjoara.iar.singuratatea.este.lucrul.cel.mai.strasnic.de.pe.lume.
    nimeni.nu.ne.va.intelege.niciodata.si.asa.este.normal.sa.fie.este.un.lucru.inatural.si.amoral
    si.daca.mi.sar.propune.o.dorinta.spre.a.mio.indeplini.ea.ar.fi.de.a.deveni.normal.credetima.este.lucrul.cel.doresc.cel.mai.mult.pe.lume!!!!!!!

  62. Comentariu by Gh. Lupuşoru on februarie 2, 2008 1:10 pm

    Vedeţi aici (în ultimul comentariu) ce poate face educaţia dintr-un om, ce complexe şi scheme mentale îi poate grefa pe creier. Un alienat total, în cazul în care nu e un hetero de rea-credinţă, care joacă teatru.

  63. Comentariu by Saul on februarie 2, 2008 1:10 pm

    eualtfel

    ai scris “orientarea.sexuala.nu.se.poate.shimba.odata.ce.este.determinata,.de.fiecare,om”

    ai ceva dovada? cunosc sute de cazuri cand homosexuali (practicau modul de viata dzastros) dar s-au poacait si Dzeu i-a vindecat (nu de boala ci de robia homosexualitati) si sunt copiii lui Dzeu si unii sunt casatoriti cu femeie si au familia si sunt foarte fericiti. Cei care nu sunt inca casatoriti duc o viata de ascultare de Dzeu si nu mai traiesc in pacat facand lucruri murdare.

  64. Comentariu by Gh. Lupuşoru on februarie 2, 2008 1:11 pm

    Wăi Saul, shi fel di viatzâ ferishitâ pot sâ am ieu fărâ sex. Palavri spui wăi Brewer, numa palavri. Dacâ Dzeu îmi vre ghinile, atunshi nu poati să se opunâ plăsherilor meli autentishi (adicâ sex cu barbatzi di-acii cari-mi plac mie). Ăi întzăles wăi!

  65. Comentariu by Saul on februarie 2, 2008 1:11 pm

    ai scris “Dacâ Dzeu îmi vre ghinile”

    problema este ca tu nu intelegi ce este pentru binele tau. Homosexualitate merge impotriva ta si din cauza aceasta Dzeu spune ca este pacat si trebuie de evitat.

  66. Comentariu by Gh. Lupuşoru on februarie 2, 2008 1:12 pm

    Da tu di undi ştii shi vre Dzeul nostru, al tuturor, cari esti Budha?

  67. Comentariu by Gh. Lupuşoru on februarie 2, 2008 1:13 pm

    Adica cum wăi Saule, tu sâ ti fuţi când ţâ se scoalâ (fiind hetero de la naşteri, sau nu-i ashă?), iar mie îmi spui sâ ma rog? Da ieu nu vreu sâ ma rog wăi, ieu vreu sâ am sex!!!

  68. Comentariu by Saul on februarie 2, 2008 1:13 pm

    ai scris “Da tu di undi ştii shi vre Dzeul nostru, al tuturor, cari esti Budha?”

    Daca ai citi Biblia ai sti ce vrea Dzeu.

  69. Comentariu by Saul on februarie 2, 2008 1:15 pm

    In Biblia Dzeu vorbeste despre oameni cu caracterul tau, El foloseste cuvintul “pagan”.

  70. Comentariu by Gh. Lupuşoru on februarie 2, 2008 1:17 pm

    Poate în Biblia voastră, a creştinilor, dar nu şi în Cartea noastră sfântă. Ce posesivi sunteţi voi creştinii, vă credeţi buricul Universului şi credeţi că totul se raportează la creştinism. Mai citiţi şi voi alte cărţi sfânte, lărgiţi-vă orizontul şi nu le mai băgaţi atâta pe gât tuturor popoarelor şi neamurilor Biblia voastră!

  71. Comentariu by Vitalie Carabeț on februarie 28, 2008 4:52 pm

    Homosexualitatea e o boala mintala. Si mai rau e, ca cei care sunt bolnavi de o astfel de boala nu-si vad starea grava, si pe langa acestea incurajeaza si pe altii, ca astfel sa primeasca impacarea constiintei lor. Homosexul este un pacat si o rusine despre care se spune: că Dumnezeu ii este scarba. Iar cei care practica asemena lucruri sunt oameni scarbosi.
    Dumnezeu i-a lasat (pe homosexuali si lesbieni) in voia mintii lor blestemate, pentru ca nu L-au recunoscut pe El ca si Stapan in viata lor si pentru că nu l-au glorificat prin trairea lor, prin viața lor. Baieti, este un blestem de care nu va scapa nimeni. Pe langa faptul ca faceti asemenea lucruri urate voi le mai incurajati.
    Nu aduceti blestemul lui Dumnezeu peste tara aceasta ca si asa e vai de capul ei. Rugati-va ca oamenii sa-L cunoasca cu adevarat pe Dumnezeu, si atunci veți gasi adevarata implinire si satisfactie pe care o cautati in tot felul de prostii. Acesta implinire o gasiti doar in Dumnezeu.

  72. Comentariu by Gh. Lupuşoru on februarie 28, 2008 7:47 pm

    Homosexualitatea este cel mai frumos lucru care i se poate întâmpla unui om.

Comentarii RSS TrackBack Identifier URI

Lăsați un comentariu